20140521

HAY DAY - day one

Krakonoš Jizerský


Jsem natěrač, jsem zahradník, jsem robotník, klučení je má láska, seju a pak jsem žnec. 
Makám, abych měl. 
Prodávám, levně jak ten švorcák, jednou ale budu mít velikej barák a spoustu majetku...

Jen malá rada, nevysušujte lopatou veškerý mokřad, na zahradu se vám natáhnou zkurvené žáby a budou se nebezpečně shlukovat, budete mít parcelu plnou žabích tlam a bez rybníčka s nimi nic nehne!

A jestli nedopadnu jako Lumber Jack, tak napíšu i day two a day three :D


Chtěl jsem být dřevorubcem.
Skákat z kmene na kmen
když se řítí po mohutných tocích Britské Kolumbie.
Obří smokvoně, modříny, jedle, mohutné sosny.
Vůně čerstvě pořezaného dříví!
Rachot lesních velikánů!
S nejlepší holčenou po boku...
...bychom pěli a pěli a pěli!
Já jsem drvoštěp, co nezná splín
ve dne si kácím, v noci spím.
Sbor: On je drvoštěp, co nezná splín
         ve dne si kácí, v noci spí.
Když kácením jsem schvácený
najím se a vykadím
ve středu v krámě platím
a k sváče vdolky jím.
Sbor: Když kácením je schvácený
         nají se a vykadí
         ve středu v krámě platí
         a k sváče vdolky jí.
         On je drvoštěp, co nezná splín
         ve dne kácí, v noci spí.
Rád klučím si a skotačím
bobule obírám
navlíkám si ženský šaty
a v bárech se ožírám.
Sbor: Rád klučí si a skotačí
         bobule obírá
         navlíká si ženský šaty
         a v bárech ožírá...
         On je drvoštěp, co nezná splín
         ve dne si kácí, v noci spí.
Na kácení jdu na jehlách
s podprdou a v punčochách.
Ach, moci být tak děvče
jak drahá máti má.
Sbor: Na kácení jde na jehlách...
         s podprdou a...
         S podprdou?
a tady už to sbor nevydrží :)

PS
Kdekdo hejdejuje dávno, leta, vy co nehejdejujete ještě hejdejovat poďte: