20140522

HAY DAY - day two

Krakonoš Jizerský


Je to tady jak u STRUHÁRŮ, prasata kvičejí hlady a tak se smekám, aby mohla žrát, krávy Struhárovi nemají, ale já jo. A šup, mlejn jim mele žrádlo, jak vzteklej... další mlejn, kurník, bude až v levelu jánevímkerým...
Apropo kurník, chci dva až tři, z vajec se přece vyrábí kupa žrádla :D,  na vegani hulím.
Dost mě vytáčí prťatý silo a prťatá stodola, jako kdyby tady nemohla bejt na nářadí vole nějaká kůlna... ta stodola mě fakticky sere!

Ten zrzavej chlap jakž takž, ten čepičář bodrej, tak toho mám ale radši.
Holka, ta mladá, to je štětka taková, chce všecko lacino, jen protože ji má... 
Ty dvě další báby, teda ta milfice s košičkem na lokti a ta stará dáma, tak ty mám o hodně radši...

Ad nástěnka, ty vole, co to je za cifry, nejsem žádnej kolchoz, sovchoz ani charita vole!
Krámek, jistota je krámek.
Nutně, ale děsně nutně potřebuju lepenku, šrouby, prkna, hřebíky, prostě matrijál.
Když jsem úspěšnej v rostlinný výrobě, tak mi nejde živočišná a navopak, to bych se z toho soudruzi posral, takle ten socjálsmus nevybudujem, takhle ne! Kde je nějakej stůl, abych do něj úderně mlátil dělnicko rolnickou pěstí? 
Všecko děsně dlouho trvá, jak v pátý pětiletce fakt.
Potřebuju už nutně přidruženou vejrobu, ta se muší už ňák vybudovat a pak už bude dobře, hlavně ať se mi neHAYDAÝ soudružky v drůbežárně, jsou to řácký slepice, furt by drbaly a práce stojí.
Nejdřiu postafte práci soušky a pak budou i prémie...


PS
Kdekdo hejdejuje dávno, leta, vy co nehejdejujete ještě hejdejovat poďte: