20140502

Kluk

Hrubejš


Někerejm věcem nerozumím. 
Stojím frontu u kasy v Kauflandu, u vedlejší kasy ženská, normálně voháknutá, a dvě děcka, nákup jak kráva, odhadem za litr. 
Prvního děcka jsem si sotva všimnul, prostě normál. 
Druhej byl kluk, tak deset let, špinavý, nesourodý, zjevně starý hadry, potrhaný sandále a tlustý fusky, starej svetr po dědovi, přes něj mikina, kterou nikdo nepral rok. 
Chlapec byl už evidentně rozrušenej a chtělo se mu brečet, přiběhnul totiž s nanukem, ale matka ho hned poslala pryč s tím, že má smůlu, že mu nic nekoupí. Že prej to stojí dvacet korun. 
Přišel s druhým nanukem a říká, že tenhle je jen za 18.50 a slušně o něj poprosil. 
Hrubě do něj strčila se slovy "To ses posral!" a ať to jde vrátit. 
Tak jsem vytáh dvacku a vrazil mu ji. 
Matka samozřejmě zavelela, ať mi tu dvacku vrátí, což jsem se slovy "Nelíbí se mi, jak se chováte, peníze nedávám vám, ale klukovi..." odmítnul. 
Jestli kluk nakonec toho nanuka má nevím, ale koukal na mě jak na Ježíška, dokud jsem nezmizel za rohem. 
Snad nedostane doma přes dršku :/ .
Někerejm věcem nerozumím. A asi ani nechci.