20140624

Zdeňko a Zdeňku KUK!

Přemek Bis

Stalkujte, můj život je Vám k dispozici, už mi ale kurva nepíchejte a nevypouštějte to kolo... 
Já to pak musím lepit anebo vyměňovat duše, kluk se těší na výlet a zatím chudák čeká, než táta spraví pneu... 
Taky mi to dost leze do peněz a víte  jak, jsem ten nezaměstnanej příživník, co na Vás, na poctivých účetních a elektrikářích PARAZITUJE... jsem jak ti Cikáni naproti, viď Zdeňko, nejde ti pod fousy japato že zrovna v naší/Vaší ulici je tolik zlých a podivných lidí... Bisovi a Cikáni, kdyby ti tady nebyli... musíte je léta snášet (tak jako oni Vás tvl).
Ale víš jak, máš aspoň koho pomlouvat, máte s mužíčkem aspoň komu urážet matku pod smyšleným G+ profilem... můžete naplno rozvinout svá osidla... můžete všecko, hlavně nenápadně táto, to vížejo mámo LOL.

Jen si dovysvětleme některé podstatné skutečnosti, brzdy na Vašem kole jsem nikdy neměl v ruce, když Vám budu chtít dát přes dršku, udělám to rychle a promptně sám... že ale nechci do lapáku, zatím si spokojeně žijete, protože mám trpělivost.
Ani jsem neplival jako mladý po chodbě, protože jsa skautíkem prostě takto neuvažuji a nechovám se... 
Zato od Tebe máme Zdendo dveře celé okopané.
Mé děti Vás prý nezdraví, mrzí mě to, ale asi se Vás bojí... jiné lidi zdraví a jsou nám pak chváleny za vzornou kinderstube - samosebou je učíme slušnému vychování, to namoutěkutě!

To jestli píšu někam nějaké články Vám může být celkem fuk, ale vidím, že ve své typicky české slídilské povaze máte i pravidelné čtení mé tvorby a že se v ní dokonce nacházíte... Pak je moje práce nikoli zbytečná, ale přímo záslužná, tím více, že při psaní těch článků na Vás ale opravdu nemyslím, protože se snažím Vás nevnímat.

Je mi jedno jak a proč žijete a co děláte, co mi jedno není, jsou Vaše nesmyslné plky o tom že na magistrátu našeho města mě dobře znají, že jsem známý chudáček bonzáček a udavač... No nevím no, nebude to nějaká projekce???
A to odvážné vystupování pod smyšlenými nicky je skutečně příkladem osobní odvahy a nulové záště.

Na závěr tohoto řekněme otevřeného dopisu Vám připomenu, že sekání trávy na našem společném pozemku sice obstaráváte Vy, ale já jsem Vás o to nikdy nežádal... a jestli si tam pak chodí anebo nechodí hrát mé děti, mé úžasné a superinteligentní geny, to by Vám mělo být tkanička, stejně jako si tam totiž hrají dnes ty mé, tak podobně si tam před dvaceti lety hráli ty Vaše děcka, ne???

A moje máma je moje máma, takže její urážky budu nemilosrdně trestat a to klidně i fyzicky a před každým soudem si to obhájím... stejně jako to, že jste mi včera na ulici už nešli jen tak minout bez poměrně nevybíravého počastování vašich entit...


Přemek Bis,
t. č. všecko, co si jen budete přát, jen ne takovej skvělej a slušnej člověk jako jste VY SAMI...
:DDDD 


PS
Pravidelně masturbuji, občas souložím, co ty Zdendo? Zdeňko všecičko nejlepčí ke včerejšímu svátku! 
Tento dopis opět vyvěste na nástěnku v domě, a s fotkou prosím, na té aktuální mi to sluší...