20171024

URNA Pils, dva elitní policisté s chováním moskevského organizovaného zločinu

Tlamcop

Nemůžeme čekat, že URNU povede nějakej sráček, co se bojí, na druhou stranu nechci, aby ji vedli labilové, co proserou konspirační auto, svou ID, a "v akci" se chovají jako naprostí diletanti.

Asi jsem naiva a snílek, ale vážně mám za to, že na špici oborů by měli pracovat profíci.

ČRo: Dva policisté v civilu, kteří v září ve dne za plného provozu se zbraní v ruce zakročili proti řidiči v Plzni, jsou podle zjištění Radiožurnálu šéfy západočeské zásahové jednotky.

Co bych ovšem nechtěl, že, jsme jenom lidi.

Jenže já vím, co bych chtěl, chtěl bych, aby mě ochranka kterou si platím NEOHROŽOVALA, ŠÉF JSEM TU JÁ!

A tak doufám, že oba dotyční odtáhnou do civilu, jsme zkrátka jenom lidi a lidi dělají chyby. Dva špičkoví policajti, se spoustou kontaktů, informací, zkušeností, výcvikem, zvyklí na dobrý plat - i když hrozí, že půjdou makat pro organizovaný zločin - a za víc - já už jim něvěřím, bojím se jich, navíc vážně nejsem KUNDA, tak ať táhnou.

Co si myslíte Vy?

Chceme zaměstnávat labily na pozicích, kde je třeba rozumná analytická hlava a chladná krev?