20171112

#AneboJo #AneboNe

Tlumok Univerzál

Mám teď #spleen období, známe to všichni, opadá listí a opadá i nálada.

Kdysi jsem vyrazil do kina (podzim 1996) na film Šeptej a pořád s tou samou jsem, barevná muzika Honzy Muchova nás tehdy očarovala :)

Byli jsme oba dva Nafrněný a mysleli si, že život máme samosebou v paži a přitom to u nás často vypadalo spíš jako Po válce, holt jsou ty naše Krosny za ty roky velký jako Kráva...

Když v létě vyjela tahle songofka, moc to se mnou nehejbalo, jako jo, nová #BarboraPoláková a co? 

Ale jen udeřil ten splín, už jedu, #AneboJo #AneboNe, protože tohle já moc dobře znám, taky zkoušíme ty naše krosny nechat pod kopcem :/

Kdyby mi mou budoucí storku někdo vyprávěl v době, kdy jsem rovnal zboží v Delvitě a po práci se prokousával Biblí, neuvěřím :)  

Čas není.

#BarboraPoláková