20180526

Znáš dálku? Ne? Já ji znám.

Tlamdál

Tedy dálku neznáš. Hm. Tak tady ji máš a navrch ještě elektronickou verzi od pelhřimovských Workprint.






Znáš dálku?

Znáš dálku? Já ji znám. Na stropě, plném much,
v ohyzdné světnici jazyk mám přilepený.
Je parno v ulicích, jak olej hustý vzduch,
kdosi se zasmál. Pomalá chůze ženy.
Jde, kolébá se, jde a svírá koleny,
bílými koleny a stehny naše mozky.
Znáš dálku? Já ji znám. Proměny, proměny,
déšť trhá plakáty a stírá barvy. Trosky.

Znáš dálku? Já ji znám. Na stropě, plném much,
v ohyzdné světnici jazyk mám přilepený.
Je parno v ulicích, jak olej hustý vzduch,
kdosi se zasmál. Pomalá chůze ženy.

Z okna mám vyhlídku na pivovarský dvůr.
Tajemné jeskyně a ve dne sudy.
Je ráno, drhnou zem. Lucerna mrtvých můr.
Znáš dálku, já ji znám. A znám ji ve všem všudy.