20140424

Potkal jsem včera básníka

Tlampač


Málokdy se stane, že máte takový štěstí a potkáte osobně člověka, co píše poezii. 
Já jsem včera takový štěstí měl a asi bych si to neměl nechávat pro sebe. 
Ten člověk si říká Vindal Drámo a tvrdí, že lidem chybí poezie.
Souhlasím.
Našel jsem pro Vás jednu takovou záležitost, co se mi líbí, tak doufám, že i Vám se bude...


Vindal Drámo
mnich s tošibou

už mě přestalo bavit se doma ohromovat
dočasně jsem vyčerpal možnosti tohohle pokoje
týhle kocoviny
je těžký oblbovat sám sebe vlastními poémami
tak jsem vyrazil ven omrknout lidstvo
a bylo to dobrý představení:
na ulici se motaly vesměs opilé dámy  s dlouze
neodklepnutými cigaretami
to bylo hezké
a běžci a pejskaři
to bylo hnusné..
koukal jsem na pupeny bez sentimentu
"všechny sladkosti života jsou z umělý hmoty, jsou umělý,
jako umění.."
a všechno trpký má chuť země a přírody
těch temnejch pratet -
to že je jarní klima mě rozradostnilo jako člověka kterej
žije roky bez topení
a v poslední době si naložil pamlsek mezi askezemi
a to svíce
ale nemyslím žádný anální rejdy, ale přímou romantiku
setmělýho pokoje
absenci televize
všeho co by vám ulevilo -
myslím sentimentální chvilku nad rozevřeným nožem nad
rozcapenou chlupatou realitou
kdy jedinou bohužel zábavou
jste si vy
¨ a vlnový metafyzický rádio na kočičí pohon..
ale když přemůžete počáteční depku a zvítězíte ve tmě
kocour vás ocení a ocasem vám na čelo namaluje křížek..
šel jsem tím vlahým večerem a už jsem ani nepotřeboval
walkmana
prostě jsem si pustil skladbu v duchu..
a dneska to byl flák od olmerky
nejprve mi to nedošlo, ale šel jsem kolem jejího hřbitova
šel jsem kousek kolem jejího zetlelýho ožralýho skeletu
a pobrukoval si:: "chtěla jsem být hrou"
pak v hloubi stromovky vyhledal jsem bezprizorní zásuvku
a píchnul do ní svýho noťáka jako  se neo  píchnul do
matrixu
byl jsem mnich s tošibou
šťastnej jako tele..
pavučiny mě vysvětily
hrůza mě vysvětila
nekonečně vyhladovělý jitra mě vysvětila
nakonec na tu nejsladší senzi
kdy docela drobné věci mě dokonale oddělávaj
padám na kolena smíchy
padám na kolena hrachy..
vydržovanej jednou úžasnou starou kurvou
příjďte se podívat
udělám vám frapé..