20190919

Čtěte Vencovy pindy, tuláckou parádu!

Tlampoutník

Ahoj!

Znovu bych vám všem vážení poutníci po planetě Zem připomenul, že stále existuje 
a je s péčí a láskou tvořen jeden z nejlepších českých webů resp. blogů a sice Vencovy pindy.

Už jsem o tomhle nenápadném fenoménu psal - klik

Vždycky na podzim, když už je větší kosa, slunce míň, vítr fuká, ožívá ve mě podivná tulácká melancholie, kdy nutně rekapituluji v uplynulých měsících roku vykonané a viděné toulky. 

Viděl jsem toho letos hodně, bohužel začínám být lakomý a vystrašený, aby mi ta má místa lidi nezačali masově turisticky navštevovat, no podivná vnitřní záležitost prostě. 
Kdybych ovšem lakomým nebyl a uměl tak dobře nafotit a napsat text, sdílel bych mé toulky podobně jako pan Václav Víšek (a také jsem to kdysi dělal, je to pryč :) )

Rád bych tedy znovu jeho pilnou a krásnou práci vyprezentoval, doporučuji vám, abyste četli jeho blog, jeho toulky, inspirovvali se, zajeli či zašli si na výlet (nezačali masově ta místa navštěvovat stylem jako v poslední době Sněžku, Praděd, Lysou horu), ale odnesli si takový pocit, takový vjem, jako to dovede pan Václav (nebo taky já), že u nás je krásně, zemský ráj to na pohled.

vencovypindy.blogspot.com

K tomu vám dopomáhej nejen Bůh a Vencovy pindy, ale coby hudební podkres ke čtení i jedna z nejkrystakličtějších písní o toulání, kterou je tato stará Redlovka: