20140501

Málem princezny

Tlampač

Stál jsem kousek od zastávky autobusu a koukal na lidi kolem. Jsem chlápek středního věku, takže to byly spíš ženy než muži, na koho jsem hleděl.
Byly dvě, snad právě dodělaly písemnou část maturity. Věk tak kolem osmnácti. Obě pohledné, jedna však víc. Byla dlouhovlasá, velké oči, jemné rysy, krásná figura - no princezna. Mohl jsem na ní oči nechat, i když to by se doma nelíbilo.
Obě kouřily cigaretu.
V mý hlavě se myslelo na ledacos, pak mě slečny z těch myšlenek vytáhly.

"Stejně je ta Kačena pěkná píča, taky se mohla víc učit ... " řekla princeznina kamarádka.
Princezna děla: "Jasně že mohla, jenže se furt tahá s tím debilem Lukášem. Jsem jí to říkala, vyser se na chvíli na něj ty krávo a uč se, ať to dáš".

No co, taky nemluvím spisovně a to jsem Tlampač.

"Hele už je to tady" řekla kamarádka a típla vajgl o zastávku, upadl na zem.
"To je dost" odplivla si zlehka princezna a zašlápla svůj nedopalek na chodníku.
Obě nastoupily do busu a dveře se zavřely.

Fakt nekecám !!!

PS 
Už nevěřím na princezny.