20171103

Ordinérní felčar z Vysočiny?

Člatpam

Lékařská etika dostala na prdel. 
Ovšem fakticky je tenhle status přímou a rovnou reakcí na okolnosti a na realitu, nemaže nikomu med kolem pusy. 
Znám několik vynikajících lékařů, mám za to, že mnozí uvažují podobně, leč jejich povaha a právě etika plynoucí z Hippokratovy přísahy jim nedovolí projevit se takto RYZE. 

"Kontroverzní" MUDr. Zdeněk Postler - Show Jana Krause

Vsadím se, že pan MUDr. z Počátků, respektive jeho postoje, budou přetřásány i na úřední půdě, ČLK a možná i zdravotní pojišťovny budou zvažovat, jestli se vymezit a sankcionovat dotyčného. 

www.pocatky.cz

Nejsem tulipán a není mi sixty four, já bych měl u pana doktora šanci :) Ale takový Lukáš Houdek ze státní buzerující propagentury by u něho měl útrum... a možná se i ozve se svou pí ár Hate Free Culture.

Nadčlověkové korektní napíší na všechny strany www své komenty o diskriminaci, noviny přinesou další zprávy, tak jde čas.

Pokud ten doktor umí, je vlastně docela jedno, že je úchyl, normální by bylo na všechny se smát, každýho mít rád, nedat na sobě nic znát atd.
Já se normálních lidí trochu bojím, smrdí průměrností. 
Přesto jsem konzerva, trošku diplomacie by vážně neškodilo, pane doktor. 
Rovnováha a sociální smír, to je oč tu běží.