20240409

Plktomec se vrací. Jez or nou?

Trapáč


Ahoj, 
jsem líný, to už víte, to už jste si mohli všimnout, když se to tu nehýbe od toho prokletého covidu...

Zastavil jsem se v čase, to už víte, jsem na hlavu, to tušíte, jsem zpět, to ale nevíte jistě a ani já ne...

Něco ze mě zůstalo, něco je nenávratně pryč, 
je těžké číst své starší příspěvky, vidět na nich svou hloupost 
a zřetelný netalent.

Na druhou stranu jsem moc rád, že jsem si tuto veřejnou privátní kroniku nechal, 
a že pánové z Google mně ji nesmazali.
Původní Tlampač
Univerzál bohužel zemřel spolu s blogovací sférou TV Nova a protože jsem si jeho obsah nezálohoval, už nikdy ho nikdo nespatří☠️
existuje tak jen toto jeho pokračování.

Což je tak trochu smutné, dalo to práci, ovšem v kontextu hodnoty jakosti mnoha těch příspěvků nikoli.
Život nepočká, koukejme se dopředu😉🙏🥳

Když jsem se vám toulal, pokusím se to vynahradit, mám mnoho nových poznatků, zážitků, pocitů, a budu přímější a vyrovnanější v jejich prezentaci.
Tak se sem vracejte a číhejte☝️


PS Tento blog kdysi četl i herec, moderátor Jan Kraus, 
jen díky rozhovoru s ním v nedávné naší korespondenci jsem se sem zas přišel podívat...🤝


Mezitím já👇