20170427

Blogovat či neblogovat, to je oč tu neběží

Tlampač

TU je jeden z mnoha milionů nejzbytečnějších blogů v internetech. Prakticky mrtvola, teoreticky sice velká pecka, ale realitu zříte sami. 
A co jiné blogy? Jsou dnes ještě vůbec potřeba blogy, čte to někdo, mají v této zjitřené době nějaký dopad, vliv, moc?

Kdysi bylo in mít svůj blog a různým nemediálním nežurnalistům, a to i průměrným obyčejným lidem, se otevřelo ve Vesmíře okno, kterým lzelo hulákat názory, národy, návody, nápady, nemoce, emoce, lustrace, frustrace, výpady, výkaly, dopady, odpady a romadúry. 
To svět ještě neznal hoaxové trusty a dezinformační kolosy tak jak je známe dnes, efektivita a ekonomická smysluplnost zavedených médií pod tíhou internetu padala jako kámen do hlubin, byla to revoluce, pár blogerů dokonce získalo slávu a dalších pár i vliv anebo písmenka proměnilo v peníze.
Je to pryč. Imho. 

Stále bloguje a něco sepisuje a na internet vystavuje miliony lidí, respektive pořád blibloguje (blije moudra do blogu) každej, kdo má do ánusu díru, ale co z toho? 
Samozřejmě že těch x disidentů nebo osob statečného srdce někde v Rusku, Číně či v zemích Uctívačů kamene z Káby NESMÍ PŘESTAT PSÁT, SVĚTLO MUSÍ DO TMY SVÍTIT, to jsou místa, kde slovo a zvláště to psané má moc, může měnit realitu a dokonce i budoucnost.
Jenže v našich evropských poměrech, kde jsme tlustý, blbý, spokojený, zdotovaný, zregulovaný, ale nažraný a v míru, kdo by v našich poměrech dneska něco psal (Marián Kechlíbar či Hatem Berrezouga jsou čestné skvělé výjimky), když je mnohem snažší zapnout REC a nahrát to svý kultur a brainstorm obohacení na Jůtub (Titán, Starej Fotr, Stigur) anebo prostě chodit bouchat do fabriky a na všecko to vytrubování klávesnicových veledůležitostí se zvysoka vykašlat.

Proč ALE nepíšu já, i když kolikrát mám nápadů, postřehů a témat plnou pr palici?
Neboť NEJSEM PILNÝM ŽABÁKEM!
Přestože jsem svého času byl pochválen a vřele povzbuzen od mediálně vlivného člověka - prý mi to píše a dobře píše, já stojím, parkuju, neřadím, nejedu, hniji, tleji, mlčím, přemýšlím - jalově hloubám, pln dojmů, že mi to nikdy nepsalo a hlavně toho času nepíše :( Ty mindráky, ty frustrace, co se z toho vypsat? LOL!
V jedné webové diskusní přestřelce jsem byl kterýmsi jedincem nazván zneuznaným písařem píšícím zbytečné eseje a dalším komentátorem zase titulován jako nevtipný trapák s nudným stylem. 
Oba to jsou zajímavé názory (ať s nimi jdou do prdelí) a může na nich něco být :D 
Je mnoho možností jak osobně přispět k vytváření obsahu internetu (světového elektronického balastu), než sepisovat souvětí ještě nudněji a víc zneuznaně nebo psát jako bůh a poserte se ze mě, jak jsem kurva dobrej!
Nabízí se třeba tato mnohem zajímavější eventualita: přestat se tady vybrekávat a jít si opéci buřta a otevřít pívo. Sorry :D


Pozor, poselství: 
Rozhodně pište a blogujte pokud vás to baví a těší, pokud nebaví, netěší, vyserte se na to jděte dělat něco jiného. 
Hau.